چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

واژگونی مرگبار یک مینی‌بوس در ورزقان آذربایجان شرقی | فوتی ها به ۱۰ نفر رسید + اسامی فوتی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۰۹۳۰
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
واژگونی مرگبار یک مینی‌بوس در ورزقان آذربایجان شرقی | فوتی ها به ۱۰ نفر رسید + اسامی فوتی‌ها
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ورزقان برای سومین بار تعداد فوتی ها افزایش و به ۱۰ نفر رسید که اسامی فوتی ها و مصدومان مشخص شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید شادی نیا اظهار کرد: اسامی مصدومان و فوت شدگان که پنج نفر از آن‌ها مجهول الهویه هستند به شرح زیر است:

تحت درمان در بیمارستان امام رضا (ع):

رقیه عابدینی ۴۱ساله
عبدالرضا محمودی ۷۵ساله
علیرضا مصیبی ۳۰ساله
نیرعلیخواه ۲۵ساله
مجیدعطری ۲۵ساله
فرح به آفرین ۵۰ساله
رحیم پورعباسعلی ۴۰ساله ترخیص
نگارپورعباسعلی ۳۸ساله ترخیص
سه مصدوم بخش مراقبت‌های ویژه بستری و بقیه بخش عادی بستری شدند.

فوتی‌های بیمارستان:

رسول ماهیار ۵۰ساله فوتی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز
کاظم شادی فرد ۳۵ساله فوتی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز
ناصرمحمدعلی پور ۴۶ساله فوتی بیمارستان باقرالعلوم اهر

فوتی‌های صحنه حادثه:

محبوبه نویدی محمدی ۵۲ساله
میرهاشم حسینی صادقی ۶۵ساله
۲ زن حدود ۴۰ساله مجهول الهویه فوتی در بیمارستان ورزقان
یک مرد مجهول الهویه ۴۰ساله فوتی در بیمارستان ورزقان
۲ مرد مجهول الهویه فوتی بیمارستان اهر

وی همچنین افزود: این مینی بوس که گروه کوهنوردی را از تبریز به یکی از روستا‌های توریستی شهرستان ورزقان در حال انتقال بود واژگون و به یکی از دره‌های جاده مجاور سقوط کرد.

وی با اشاره به اینکه راننده مینی بوس نیز فوت شده است، تاکید کرد: در صورت بستن کمربند به احتمال زیاد تعداد فوتی و مصدوم‌ها کمتر از این تعداد می‌شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: به محض اطلاع از این حادثه جاده‌ای گروه‌های اورژانس به محل حادثه عزیمت و ۲ بالگرد اورژانس و هلال احمر نیز بلافاصله پنج تن از مجروحان بد حال را به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل کردند.

وی یادآور شد: در ادامه ۱۰ تن از مصدومان حادثه به این بیمارستان منتقل که متاسفانه ۲ تن به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت شدند که در مجموع تعداد فوت شدگان ۱۰ نفر و مصدومان نیز به ۸ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->